الاثنين، 7 مارس 2011

فتح عينك تاكل كوسه بالبشاميل :D:D:D

طبعا انهارده كانت محاضره دكتور مشنكاح و الله اجدع دكتور فيكى يا جامعه عثل و الله
بس طول مانت اعد فى المحاضره بتحس ان فى حاجه غلط كده زى دبانه معديه فى وسط الزحمه
يعنى هناخد مثال
بصوا الى موجودين هنعمل بوستر او بريزنتيشن الى موجودين و ممكن تعمل ريسيرش الى موجودين بس الريسيرش مش هيضمنلك الدرجه كامله الى موجودين  ندخل فى المحاضره بقى هناخد نبات الحلبه الى موجودين هو نبات جميل جدا بس عيبه الى موجودين ريحته مش حلوه  ( يعنى الى موجودين ريحتهم مش عجبااااه و لا ايه !!!!!) امت واحده قالتلى لا يا بنتى انتى فاهمه غلط
و طول المحاضره و انا اعده حاسه ان فى حول فى الاحولال فى حاجه غلط يا جدعان !!! الراجل ده بيقول ايييييييييييييييه !!
كلمه الى موجدين ايه علاقتها بالموضوع انا مش عارفه ؟؟!!!! مش فاهمه ايه الحكمه منها و هى تقريبا كلمه لزقت فى لسان الدكتور وففضلت معلقه هو انا حاسه ان الشريط سف بس الله اعلم مش عايزه اظلم برضو
اهم حاجه ان محاضرتنا كانت عن 6 اكتوبر و ازاى هو دخل الجيش و مصر عملت ايه و ده كان تلت تربع المحاضره انا مش فاكره شرحنا ايه بس فاكره قصه 6 اكتوبر
المحاضره دى لما بدخلها بحس انى داخله محاضره الذكريات فتح عينك تاكل ملبن !!
صندوووووووووق الدنيا !!
اه و الله ده احساسى ما ببالغ
المهم الاتنين الى كانوا بيحكوا حكايات الف ليله و ليله فى ودنى لا و كمان متمزجين و مشغلين اغانى يعنى اعدين فى البنش التانى و عاملين كده امال لو كنت ورا كان حصل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الحمدلله انها جت على قد كده
انا خارجه من المحاضره مش فاكره غير 5 حاجات
سها و نبيل الى بيحبوا بعض و ابو سها مش موافق على نبيل و سها حالتها النفسيه وحشه يختشى
و النبى يختشى البت دى حظها قليل مش عارفه ابوها مقفل ليه
الله يحرقهم كلهم فى بعض هى و ابوها و نبيل فى يوم واحد :|
امييييييين يختشى
 المهم انهم بيتكلموا بطريقه اكنهم اعدين على المسطبه بالظبط و ربى مببالغ
انتو مش لسه كنتوا متعاطفين معاهم لا حول و لا قوه الا بالله ده من ايه ده يا جدعان
ده كان اول موضوع شرح فى ودنى
التانى كانت طريقه عمل الكوسه بالبشاميل !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
و احده بتقلو طبقتين بشاميل و التانيه ترد لا يا بنتى جربيها طبقه تبقى  اخف فى حاجه غلط و الله بشاميل ايه و كوسه ايه انا دخلت محاضره ايه يا جدعان !!!!!!!!!!!!! والدكتور واقف يقولك حلبه و مسترده  حسيت انى اعده فى مطعم مش محاضره !!!!!!!
الموضوع التالت كان ذكريات 6 اكتوبر مع دكتور مشنكاح
الموضوع الرابع كان عن الواد سامى الى فلسع البت فتحيه و حيات ربنا باللفظ كده فلسع هو ده الى اتقال
الموضوع الخامس عبس مستنينى بره و عمال يرن هو غبى انا فى محاضره
لا و نعم الحب بتشتمه !!!!!!!!!! و تلاقيها ادامه بتقلب قطه
التانيه تقولها ابعتيله مسج قوليله غور ياد من هنا انا لسه فى المحاضره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
كلام غريييييييييب و طريقتهم اغرب و فتحه مواضيع الدنيا و الاخره و فى الاخر انا هذاكر ايه المفروض فى كل ده الله اعللللللللم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بس الاتنين الى ورايا دول لو شفتهم هطبق فى زماره رقبتهم باذن الله
شوفتوا محاضره عسل كده قبل كده 
واحد بيشرب كولا فى المحاضره الدكتور قاله عيب يا حسنين تشرب كولا اشرب سبرايت ماشى انما كولا ؟؟!!!!!
ماشى هعديها يعنى هى جت على دى مكل المحاضره كان فيها بلاوى يعنى جت على الاسبرايت نسيت اساله ايه انواع الاكل المسموحه لانى عايزه انزل نشره بيها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

يا جماعه الى يعرف المحاضره دى اتشرح فيها ايه يبقى يقولى ينبكوا ثواب :s

و الى ان القاكم الحلقه القادمه لكم منى اطيب التحياااااات
و يبقى الوضع على ما هو عليه و على المتضرر اللجوء للقضاء

0 التعليقات:

إرسال تعليق