الثلاثاء، 14 سبتمبر 2010

سماحه نداله ؟؟!!!!! و ثنيه حبيبه قلب ياسو !!!!!

طبعا فى حركات نداله كتير كنا بنشوفها من صحبنا فى الثانويه العامه
ثنيه العايئه : كان من اصدقائى المقربين

أنا : ثنيه هتاخدى درس ماس عند مين
ثنيه : و الله يا ياسمين ماعرف لسه حاجه عن الموضوع ده مش عارفه هعمل ايه
انا : سالت على مدرس اسمو كذا و كذا و كذا و قالولى ان كذا حلو
ثنيه : معتقدش انى هاخد درس يا ياسو الموضوع مش محتاج
انا : ثانويه عامه و مش محتاج !!!؟؟ متهزريش يا بنتى ده مستقبل
ثنيه : بلا دروس بلا هم بكره اوريكى نتيجتى من غير الدروس
انا : طيب ربنا يوفقك
انا بقى ظبط نفسى و حجزت عند مدرس و المفروض انى رايحه اول حصه
و رحت و اذ خير الله ماجعله خير الاقيلكو مييييييييييييييين اااااعد ؟؟؟!!!!
ثنيه !!
ثنيه!!
ثنيه!!
مش دى الى مش هتاخد درس
مش دى الى هنشوف نتيجتها من غير درس
بقت اعده فى  وسط البنات هتفطس من كتر الاحراج
شويه شويه و هتنزل تحت الطربيزه
فى اخر الدرس قلتلها ثوثو حبيبة قلب ياسو و الله ايه يا بنتى انتى جايه زياره !!
البت منطقتش كلمه و كل الى نزل عليها
ياسو حبيبة قلبى و الله
ياسو حبيبة قلبى و الله
طبعا واضح جدا ان انا حبيبة قلبها و الله ههههههههههه
و طبعا بقى بعديها حاولت تصلح الموقف بقليل من الحجج الفارغه الى متمليش دماغ عيل
تعالو بقى نشوف الحاجه سماحه نداله

متستغربوش اه سماحه نداله لانها كانت اندل بنى ادمه دخلت حياتى هى وواحده تانيه بعدين احكيلكو عليها
الاندال كتير بس دول اندلهم
المهم سماحه دى المفروض اننا كنا اصحاب جامدين و بتاع بقى و انتى اكتر من اختى  و انتى اختى و حاجات كده بقى
اذ فى يوم كنا بناخد عند مس و كان شرح المس عاجبنى جدا جدا لكن الحاجه سماحه نداله قالتلى انا مش فاهمه منها حاجه يا ياسمين تعالى نروح فى مدرس احسن منها و انا علشان ابقى مع سماحه قولت لماما مش فاهمه من المس دى حاجه
و روحت مع سماحه للمدرس الى هى قالت عليه معجبنيش خالص و كان اى كلام فقولت لسماحه انا مش فاهمه منو يا سماحه معلش مش هينفع اكمل انا هضيع كده
و فعلا رجعت للمدرسه الاولانيه تانى
اذ صدفه فى وسط الكلام اعرف من المدرسه ان سماحه نداله ما زالت بتاخد عندها فى مجموعه تانيه !!!!!!!!!!!!!!
انا مش اتصدمت !!!!! انا اتبرقت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
طيب مقالتليش ليه و لا منبهتنيش ليه و لا ايه و لا ايه ؟؟؟؟!!!!!
يوميها تقريبا جالى حاله هبل كنت بكلم نفسى
وتبقى حركات الثانويه العامه القرعه  شئ تتوارثه الاجيال و الدفعات
والى ان القاكم الحلقه القادمه لكم منى اطيب التحيا

و تمضى الايام ,,,,,,,,,,

2 التعليقات:

7amed يقول...

فى مدرس احسن منها و انا علشان ابقى مع سماحه قولت لماما مش فاهمه من المس دى حاجه
و روحت مع سماحه للمدرس الى هى قالت عليه معجبنيش خالص و كان اى كلام

wade7 awe en el 8lt mn 3ndkkkk
1.Fahma mn el modrsa .
2.St w t2der tt3aml m3aky bshola .
bs ll asf el tm3 el bshri s3aat by7sn 7agat f3nina b 7egg f nzrnz 7lw (3shan aroo7 m3a sa7bitshi)
bs tl3 nzl howa tm3 f e5tayr el a7sn sbti wa7da mzbtaki fhm lmogrd fi wa7ed tani a7sn

yasmeen gamal khodeer يقول...

مين قالك انى سبتها لمجرد ان فى واحد تانى احسن انا سبتها لسبب واح ابقى مع صحبتى مش اكتر
طمع بشرى !!!!! عمرى مكنت طماعه فى موضوع الدروس ده بالذات لانى شايفه ان الجزء الاكبر عليا مش على المدرس

إرسال تعليق