الثلاثاء، 14 سبتمبر 2010

الى هينام يدفع 10 و الى هيسرح10 و التسعيره موحده و الشاطر هنسقفلو!!

ازيكم ييا جماعه وحشتونى كتيييييير
المهم موضوعنا انهارده عن دكتور كان طالع من الحضانه علينا عدل
اول مره دخلتلو المحاضره لقيتو بيقول بصوا بقى من الاول كده الى هيسرح فى المحاضره
هيدفع 10 جنيه و الى هينام هيدفع 10 جنيه و الى هيتكلم مع الى جنبه هيدفع 10جنيه كان ناقص يقول الى هيعمل الهوم وورك هيطلع بره و وشه للحيط و يرفع ايده طول الحصه اصدى المحاضره
المهم بقى مره واحد معروف انو بيحضر المحاضره علشان ينام فالدكتور قفشه قام و دفع للبنت الى بتلم الفلوس 10 جنيه وافتكر ان كده خلاص و راح يكمل نوم الدكتور قالو فى ايه ياابننى انت محرمتش قالو مانا دفعت خلاص يا دكتور قام ادى للبنت 10 جنيه تانيه و قالها انا هنام بقى لاخر المحاضره ام الدكتور قالو لا و الله انت فاكر نفسك فين اتفضل اطلع بره و مش هتخشلى محاضره لاخر السنه و صاحبنا شال الماده
المهم انها كانت اخر محاضره فى اليوم و كنت هموووت و انام فى محاضره واحده و الله دفعت 30 جنيه على النوم هههههههههههه كنت همووت و انام فى مرات الدكتور كان بيعديهالى لولاها كان زمنتى دفعت 200 جنيه هههههههههههههههه
المهم يا جماعه ان فى واحد نام و حط راسه على الدسك و اخر انتخه خالص اصحابه حاولو يصحوه منفعش و الدكتور بنفسه جه يصحيه برضو مفيش فايده و الله انا شكيت انو مات
ام الدكتور بص للبنت الى بتلم الفلوس و قالها عليه 50 جنيه لما يصحى ههههههههههههه
طبعا الفلوس دى بتروح فييييييين للشاطرين الى بيسمعوا كلام المستر و يجيبوا الدرجات النهائيه و يعدوا ساكتين ميعملوش دوشه
بذمتكو حد شاف كده ابل كده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حاجه اخر معيله !! دى حضانه!!المهم مره كان علينا بريزنتيششن و كل واحد من الدفعه لبس الحته الى على الحبل بقى و فى ناس لبست الحبل نفسه المهم انا الى كنت عملاه و كل الجروب الباقى مكبر فكان معايا واحده صحبتى ليها اخ توام فهيا دخلتو معانا و الدكتور منبه ان لو واحد بس قدم البريزنتيشن وحش الكل هياخد صفر فنبهت على صحبتى تنبه على اخوها يذاكر الى فى البريزنتيشن كويس ,, المهم ساعة التقديم البريزنتيشن بتاعنا كان رقم2فصحبتى ندهت لاخوها قالتلو عارف البريزنتيشن عن ايه قام قالها عن ايه !!! واضح انو هيودينا فى داهيه طبعا هم محدش خسران حاجه انا الى بقالى اسبوعين تعبانه فيه و الكل حاطط رجل ع رجل
الدكتور بص كده فى ورقه البريزنتيشن بتاعنا لقانا كلنا بنات وولد واحد فاستغرب فقوم الولد
المصيبه انو كمان مش عارف رقم البريزنتيشن كام و هو كان رقم 2 فطلع و الدكتور ساله رقم البريزنتيشن بتاعكو كام قام بصلنا فصحبتى بتشاورله بايده ا برقم اتنين و انا بعمله بايدى رقم اتنين و البنت الى جنبى برضو بتعملو رقم اتنين فقام الذكى جامعهم و قال للدكتور 6

الدكتور قالو لا مفيش 6 اصلا ازاى ده !! الدكتور طلع واخد بالك قال يا ابنى ايه الى انت فيه ده معمالين يقولولك اتنين اهو قالو اه
طبعا هو مش عارف يفتح البريزنتيشن ازى اعدنا نقوله انا وصحبتى F5 دوس F5 ام جامعهم و قعد يدوس على F10 الدكتور قالو يا ابنى ايه حكايه الجمع عندك و الدكتور فتحله البريزنتيشن و المصيبه الكبرى انو مش عارف البريزنتيشن ده عن ايه اول صفحه كان فيها بسم الله الرحمن الرحيم قام شرحالنا قال طبعا فى الاول بسم اله الرحمن الرحيم و الصفحه الى بعد كده كان فيها اسامينا اعد يقرا للدكتور الاسامى بتاعتنا و الايديهات و قال طبعا دى اسامينا و ايديهاتنا
و دخل على الصفحه الى مكتوب فيها اسم الماده و معرفش يقرا اسم الماده !!!! انا قولت خلاص اخدنا الصفر لولولوى
فتح بعد كده معرفش ينطق كلمه الدكتور عايز الى يكتب فى ماده يطلع يشرح من غير ما يبص و هو مش عارفه يقرا اصلا علشان يشرح

قال للدكتور انا مش شايف الدكتور قالو تعالى مكانى طيب
قالو لالا مش شايف برضو الدكتور قالو اقف فى الحته الى تعجيك
ام قال للدكتور بص بقى انا معملتش البريزنتيشن ده معاهم و لا اعرف عنه حاجه خرجنى انا من الجروب و طلع واحده منهم تشرح قالو خش جوه يا حسحس و ادالنا احنا كلنا و حسحس معانا صفر منور كده والله احنا بقالنا يومين بنذاكر و انا اكتب و اعمل تصميم و هو فى الاخر الصفر مسوانا حاجه زى الفل
اهى دى الناس الحلوه الى مكبره الى تشرف بصحيح
و من ساعتها لو دكتور قال بريزنتيشن يبقى انا لوحدى اعملو او اجيب اتنين صحباتى بثق فيهم و بس على كده
طبعا الدكتور ده كنا احنا اول و اخر دفعه يديها عاملنا فيه شكاوى بالهبل لحد مالكليه مشيتو مداش كليه غير صيدله حتى اسنان اداهم دكتور تانى
طول عمرنا ناس محظوظه

0 التعليقات:

إرسال تعليق